Skip to main content

Logomo on saanut joukkoonsa vahvaa markkinointiosaamista, kun Mari Pirilä aloitti Logomon markkinointikoordinaattorina lokakuun lopussa. Mari on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolta löytyy kokemusta myös tapahtuma- ja ravintola-alalta.

Logomossa Mari vastaa jatkossa muun muassa päivittäisen markkinointiviestinnän koordinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkosivuista sekä sosiaalisen median kanavista. Hän tuo omaa osaamistaan myös Logomon erilaisiin kehitysprojekteihin ja vastuullisuusviestintään.

Logomoon Mari saapuu Turun Isännöintikeskuksen viestintäasiantuntijan tehtävästä, mutta tätä ennen hän on työskennellyt pitkään muun muassa keittiövälinebrändi Heirolin markkinoinnissa sekä Kultaranta Resortin myynti- ja markkinointipäällikkönä. Italiaa ja italialaista ruokaa rakastavalla Marilla on ollut myös oma italialaisia elintarvikkeita maahantuova yritys. Marilta löytyy lisäksi tapahtuma-alan kokemusta Turun kaupungin tapahtumatoimistosta ja Kongressiyksiköstä.

– Logomon brändi on Turun seudulla todella vahva ja olenkin aloittanut työt täällä todella innostuneena. Erityisen onnessani olen ollut Logomon Teatrosta, sillä napolilainen pizza kuuluu lempiruokiini, Mari hehkuttaa.

Vahvuutena yrittäjähenkisyys

Logomon palvelutarjonta on monipuolistunut viime vuosina samalla kun markkinoinnin vaatimukset ovat kasvaneet aivan kaikissa yrityksissä.

– Myynnillinen ote markkinointiviestintään kuuluu ehdottomiin vahvuuksiini myynti- ja yrittäjätaustani takia. Pitkän markkinointitaustan ansiosta minulle on myös kertynyt Turussa hyvät verkostot.

Vaikka markkinointikoordinaattorin tehtävä on Logomossa uusi, Mari on kokenut itsensä todella tervetulleeksi.

– Olen huomannut, että olen ollut kaivattu ja tekeminen ei varmasti lopu kesken. Työnkuvani tulee vielä muokkautumaan talon tarpeitten mukaan. En tee työtä ainoastaan Logomon asiakkaille, vaan tehtäväni on arvioida myös mitä eri yksiköt talon sisällä tarvitsevat, Mari pohtii.

Edessä vuoden kiireisimmät viikot

Logomo on Marille entuudestaan tuttu talo, sillä hän on ollut töissä yrityksessä, jonka toimitilat sijaitsivat Logomossa. Ensimmäiset viikot ovat silti olleet vasta tutustumista kaikkiin talon tarjoamiin mahdollisuuksiin.

– Tämä on mielenkiintoinen vuodenaika aloittaa työt, sillä Logomossa ollaan juuri nyt vuoden kiireisimmän sesongin kynnyksellä. On toisaalta ollut mahtavaa päästä käärimään heti hihat. Myös Logomon ensi vuosi näyttää kiireiseltä. Tulossa on jopa ennätyksellisen paljon erilaisia tapahtumia keikoista kongresseihin ja iltajuhlista pienempiin päiväkokouksiin, Mari kertoo.

– Aionkin nyt käydä mahdollisimman paljon Logomon tapahtumissa, jotta näen, miten talossa toimitaan eri tasoilla erilaisten tapahtumien aikana. Minua saa aina myös napata hihasta Logomon käytävillä, hän lisää.

Marin tavoittaa puhelimitse 044 750 3818 tai sähköpostitse mari.pirila@logomo.fi