Kongressit, kokoukset ja tapahtumat vetävät väkeä

Logomo houkutteli vuonna 2019 edellisvuosia enemmän niin kongressikävijöitä, kokousasiakkaita kuin vapaa-ajanviettäjiäkin. Vuonna 2019 Logomossa vieraili 377 000 kävijää, kun vastaava luku vuonna 2018 oli 320 000. Myös tapahtumapäiviä oli sata enemmän: kun vuonna 2018 tapahtumapäiviä oli yli 1 200, viime vuonna niitä oli jo yli 1 300

57 000 kävijän kasvu on näkynyt muun muassa Teatro Barin puolella, joka on kutsunut konserttivieraita viettämään aikaa Logomossa sekä ennen että jälkeen tapahtuman.

– Ihmiset etsivät kokonaisvaltaisia elämyksiä, ja Teatro etko- ja jatkopaikkana on osaltaan vastannut tähän kysyntään. Samoin Show & Dinner -paketteja myytiin viime vuonna enemmän kuin koskaan, kertoo Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

Tapahtumakeskus Logomolle vuosi 2019 oli hyvä sekä tapahtumapuolen kävijämäärien suhteen että toimitilojen käyttöasteen kannalta. Toimitilapuolella vuokratilojen käyttöaste lähentelee sataa prosenttia.

Tuoreen asiakastyytyväisyystutkimuksen perusteella Logomossa toimivat yritykset uskovat liiketoimintansa kasvuun ja kokevat talon sijainnin vaikuttuvan bisnekseen positiivisesti.

Ihmiset etsivät kokonaisvaltaisia elämyksiä, ja Teatro etko- ja jatkopaikkana on osaltaan vastannut tähän kysyntään. Samoin Show & Dinner -paketteja myytiin viime vuonna enemmän kuin koskaan

– kertoo Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

Tapahtumarikas Logomo

Logomossa tapahtuu myös vuonna 2020. Kattava keväämme koostuu muun muassa pop&rock musiikkista, jazz-konserteista ja stand-up illoista. Myös Logomossa järjestettävä The Voice of Finland tulee tänä vuonna isompana kuin koskaan.

Lue lisää kevään 2020 ohjelmistosta:

Logomon värikäs tapahtumakevät
Takaisin uutisiin